EU Projekt

Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj (EFRR)

Naziv projekta:
Jačanje konkurentnosti tvrtke CON VESTIGO d.o.o. unaprjeđenjem poslovnih procesa, uz primjenu IKT

Projekt će doprinijeti konkurentnosti i razvoju tržišta unutar djelatnosti pružanja računovodstveno-knjigovodstvenih usluga te razini informatizacije, automatizacije i modernizacije upravljanja poslovnim procesima, organizacije rada i interakcije s klijentima i dobavljačima tvrtki u Hrvatskoj i EU.
Za EU se projektom provodi vrijedno ulaganje, radi ulaganja u informatizaciju poslovnih procesa za jačanje konkurentnosti tvrtke, kojim se omogućava korištenje modernih, pametnih i visokotehnoloških rješenja poslovanja, uz stvaranje ekološki učinkovitijih radnih uvjeta.
Projektom se ulaže u tvrtku čija je osnivačica i direktor žena poduzetnica te se potiče stvaranje uvjeta za razvoj i nova zapošljavanja.

Ciljna skupina i krajnji
korisnici:

– zaposlenici tvrtke (2 u
trenutku prijave i 1 predviđeni
buduća zaposlenika)
– stanovnici Splita, Splitskodalmatinske županije i RH

Specifični cilj:
Povećana konkurentnost tvrtke CON VESTIGO d.o.o. radi modernizacije i unaprijeđenja
poslovnih procesa i poslovanja tvrtke, primjenom informacijskokomunikacijske tehnologije u pružanju računovodstvenoknjigovodstvenih usluga.

Opći cilj:
Projekt će doprinijeti konkurentnosti i razvoju tržišta unutar djelatnosti pružanja računovodstveno-knjigovodstvenih usluga te razini informatizacije, automatizacije i modernizacije upravljanja poslovnim procesima, organizacije rada i interakcije s klijentima i dobavljačima tvrtki u Hrvatskoj i EU. Za EU se projektom provodi vrijedno ulaganje, radi ulaganja u informatizaciju poslovnih procesa za jačanje konkurentnosti tvrtke, kojim se omogućava korištenje modernih, pametnih i visoko tehnoloških rješenja poslovanja, uz stvaranje ekološki učinkovitijih radnih uvjeta. Projektom se ulaže u tvrtku čija je osnivačica i direktor žena poduzetnica te se potiče stvaranje uvjeta za razvoj i nova zapošljavanja.

Rezultat aktivnosti projekta:
– razvijeni, automatizirani i optimizirani poslovni procesi, unaprijeđeni tehničkim,tehnološkim i ljudskim kapacitetima za primjenu informacijsko-komunikacijske tehnologije unutar poslovnih procesa
tvrtke
Tvrtka će provedbom projekta razviti i unaprijediti učinkovitost te organizaciju sljedećih 5 proizvodnih procesa:
– Proces unosa računovodstvene dokumentacije
– Proces upravljanja ljudskim potencijalima
– Proces upravljanja mjesečnim obračunima
– Proces upravljanja računovodstvenom kontrolom i analizom poslovanja klijenata
– Proces računovodstvenog informiranja
Projektom će se doprinijeti modernizaciji i učinkovitosti procesa upravljanja ljudskim potencijalima, financijama i računovodstvom, imovinom, logistikom, marketingom, nabavom i prodajom te unaprijediti procesi strateškog planiranja, upravljanja rizicima te procesima vezanima za upravljanje razmjenom informacija unutar tvrtke i upravljanja znanjem i educiranjem zaposlenika računovodstvene tvrtke.

___________________________________________

Ukupni troškovi projekta: 227.750,00 HRK
Ukupni prihvatljivi troškovi: 185.200,00 HRK
Ukupni iznos bespovratnih sredstava: 118.528,00 HRK
Intenzitet potpore: 64,0000000%
Razdoblje provedbe projekta: 07.01.2020.-07.07.2021.

Kontakt osoba za više informacija:
Blaženka Alebić, direktor
Tel: +385 91 508 4604
Fax: +385 21 538 517
E-mail: convestigo@gmail.com

Strukturni fond: www.strukturnifondovi.hr
Operativni programa iz kojeg je sufinanciran projekt :
https://strukturnifondovi.hr/eu-fondovi/esi-fondovi-2014-2020/op-konkurentnost-i-kohezija/